Alla inlägg den 28 november 2007

Av beatrice hägg - 28 november 2007 15:38

Onsdag, halva skolveckan har gått . Själv har man vart på skolan en dag denna vecka, i måndags. Mår sämst idag med, även mitt humör likaså. Imorgon är det redovisning i historian, är inte klar med det jag ska prata om heller eftersom jag missade lektionen igår - bra! eller inte, så kommer väll ändå inte kunna gå imorron och få de där undanstökat. Iallafall..

Hela gårdagen sov jag, alltid nått att skriva ned liksom! Låg vaken till runt 1 efter att ha sett halva "tjenare kungen", tråk film,men de fanns verkligen inget bättre att se.. somnade iallafall därefter. Vaknade av att ja fick sms från älskoo runt kvart i 7, sen kom lilltinos och somnade på min arm, söötaste kissemissen, även lilltjockisen, äter som en häst, thaha :) Somnade om, innan pappa kommer och väcker mig, hurra! Klockan var runt 10.45 då, likabra att bege sig ner till soffan, och somna om där . haha!  Så har väll iallafall min tråk dag sett ut idag, sova,ätit,sova,sova.! + pratat i telefon . skjut mig? orka inte vara så här osocial! Försökte även att ladda ner nya photoshop till den här datorn utan att lyckas, blä!


Ähh nu orkar inte jag skriva mer .  Hejhej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards