Alla inlägg under december 2007

Av beatrice hägg - 30 december 2007 22:33

2007 börjar lida mot sitt slut, huhu. Iallafall, dags att upptadera min lilla blogg, idag med - text!

Imorse skulle jag ut med aftonbladet var det tänkt, för er som inte vet så jobbar jag för dom då. Tidningstransporten kom, och jag drog ut i hyffsad god dit, en hel halvtimme innan jag bruka bege mig ut. Till min stora fasa var det glashalt ute, eftersom det snö/regnat dagen före så ja, det var bara is!  Efter att ha ramlat ett x-antal gånger gav jag upp, ja gav upp! första gången. Jag drog hem, väckte mamma (varför?) sen duschade jag efter att ha pratat med krille en stund på msn.

Drog in till stan därefter, skulle då ta bussen till härnösand,, det var våningsbuss t.o.m - HAHA! krille som gilla dom.  Jaja, lyssnade på musiik hela vägen dit upp där krille väntade, vi drog till donken - han skulle käeka. Därefter skulle vi gå till louise o johan dåe, supeeer kallt!, säger jag bara.

Måste bara tillägga att vi såg lilladams mcflurry burk , HHA! ointressant o veta men iallafall!

Iallafall, vi hittade till dom tillslut. Satt o pratade om alla bilder jag ska ta imorgon då, om jag inte skrivit detta tidigare så ska jag fota deras bröllop imorgon, huhu:D  kikade på lite bilder ifrån olika kataloger m.m   så nu gäller det imorgon då :D första fotojobbet förövrigt, inte liten grej heller man fått i uppgift o plåta:O

Därefter gick jag och krille ut med Sudden, sötaste vovven , med adams lockar. haha:D  Var ute och gick nån timme, då vr klockan runt hm 18.00 kanske? innan dom ringde o undra vart vi var, då traskade vi tillbaka. Gick förövrigt på nån mörk stig mitt ute i skogen typ, o krille höll på o skrämmas hela tiden :( buhuhu... hhaaha! Jag och sudden skulle även gifta oss på nån trappa vid nån kyrka som vi var vid, meen.. jag fick ingen puss av han :( den fick ja ta själv om ja ville ha nån!  HAH<3


Ja, vi hann inte så mkt mer än tillbaka innan vi var tvungen att dra till bussen, johan skjutsade oss i hela 110km/h , eller kanske inte riktigt :) Krille ville åka till sundsvall och ta bussen därifrån till kramfors ist, så han fick väll de då:O  Bussen gick runt 8 därifrån o innan sprang vi o köpte donken-burgare o cola som vi käka på bussen, hahaa även busschaffisen; aktaaa drickan! ehm öh .

Sen blev de väldigt tråk o ja vi skulle ringa, ringa, ringa. ja mer kan jag inte skriva här, hahaaha ni får fråga, asså jag har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv tro ja, eller jo när jag o linn satt på kebabcity o hon öppnade sin present i från bowling-fisken . asså, huuu jag dog :O


Anyway anyway, tillbaka i sundsvall då, jag hoppade på min buss som gick kvar över medan krille fick så vackert stanna kvar o vänta på sin som gick liite senare.  Papps hämtade mig där vid bussen sen, åkte hem och dog en stund i soffan. - Jag är sååå trött, ska nog gå och sova snart, packa väskan o så där tills imorgon.  Runt 11, halv 12 ska jag va i stan, möta allihop = CO  oså ska dom fotas där i trappan på knaust innan vi åker till h-sand, o ja osv,osv.  Jag längtar redan nu tills man får sova, slår vad om att jag lär dö efter morgon dagen, komr va helt slut. 


Upptaderar igen någongång nästa år :D 

Gott nytt år allihopa!

Puss/B

Av beatrice hägg - 30 december 2007 00:44

They say, that all good things must end..





B

Av beatrice hägg - 28 december 2007 11:30


Har inte tid att blogga om gårdagen just nu, ska hoppa in i duschen nu, sen blir de in till stan för att göra "spraytanning" behandlingen, som jag fick i julklapp av moster.

http://www.bellevisage.nu/behandlingar.php?page=spraytanning

Ser om jag skriver nå rader ikväll istället. Bilder finns på bilddagboken, http://musiikberoendee.bilddagboken.se   - kommentera, tack!


Ha en bra dag allihopa. Puss/B

Av beatrice hägg - 26 december 2007 17:27


Godkväll allihop, sitter här och funderar på vad jag ska skriva ihop för rader, hmm, hmm! Såg nyss att jag endast haft 8besökare idag på bloggen, och hur lågt känns inte det då? - det är tacken det. Menmen, vad hände igår? Inte allt för mycket om jag får säga det, såg på tv, åt massa julgodis och spelade spel med mamms,papps och theo osv. Pratade med krille ett braa tag i telefon, typ 2timmar, sen när vi (äntligen,haha) lagt på runt 1 och jag nästan precis hunnit somna så ringer han igen, och berätta om nån idiot som skriver till han på msn och fråga en massa om mig, och om mitt lösen till bilddagboken osv;S  öhm ja, efter att vi lagt på luren för andra gången så somnade jag iallafall.


Omkring 10 på morgonen vaknade jag, funderade på att somna om men då skulle ja sovit till runt 12, och eftersom jag och mamms skulle till birsta så skulle inte de vara nån ide, så jag klev upp. Slängde mig i duschen, sminkade mig sedan fikade innan vi åkte till birsta runt 12, halv 1. Superduper mycket folk, mamma försökte va smart att svänga in vid gamla infarten till birsta istället för den nya där de köade bilar ända ut på vägen, men noo då fick vi stå i flera, flera minutrar och vänta på att alla bilar skulle åka förbi istället, smartoot.  Åkte först till siba, eller åkte och åkte, rullade till siba! Skulle lämna igen kameraväskan som ja fick i julklapp men som va en aning för liten, elr ja det var en videoväska. Fick igen de där 500;- som den kostat och rullade sedan vidare till birsta city. Jag ville absolut inte gå in dit, orkade intee men vad hade man för val, ville väll inte sitta i bilen i över 1timme. Gick runt och kikade på en massa kläder, köpte en lång/stor vit t-shirt med nått färgglatt tryck med, på monki för presentkortet, men har fortfarande 220 hela kr kvar där, starkt.  Sen så fick ja för mig att jag skulle hitta ett par skor, så kollade igenom alla sko butiker, och på  "euro-sko" så fann jag ett par svarta för 649:- men så var de 30% på dem, så de va ju kung, typ letat efter ett par liknande sånna också! Tummen upp säger jag! Letade hela tiden efter nått jag kan ha på mig på nyår, tillslut på Vila fanns det en sööt kläning, en svart glansig utan en massa band, sen lite smycken till de osv blir kanon fint, ska köpa de imorgon när ja ska dit med Linn :D <'3 oså ska ja även lämna igen en kort svart klänning jag köpte på H&M före jul.


Hmhm, ja det var ju morgondagen också, allt i ett! Haha oså kommer sparris-marie till birsta med, huhu. Ja,men ja.


Nu ska jag ta och städa min garderob,  kommentera bilderna på bilddagboken är ni snäll? :)   http://musiikberoendee.bilddagboken.se


Ha en fortsatt trevlig kväll, puss/ B


Av beatrice hägg - 25 december 2007 12:37

7månader tills jag fyller 17... 3år sedan tsunamin ... och en dag efter julafton, det är juldagen.


Härligt att vara ledig idag, skulle egentligen jobbat extra, eller ja man hade chansen till det dom här röda dagarna nu i jul/nyår, men ack jag tror jag skippar de iår.  Sitter just nu i min söta "hello kitty" pyamas jag fick av mamma i julklapp igår, haha aw! och ser ut som ett troll i håret efter lockarna.

Orkar inte skriva så mycket om igår, min moster och mormor kom hit, inte allt för många men alldeles lagomt mysigt, man ska inte vara för många. fikat, sen såg en stund på kalle, eller ja, jag såg bara dom första 5minutrarna, eftersom jag är så grymt less på att se samma visa varje år. sen ätit en massa julmat, så otroligt GRYMT less på de med,  jag gillar inte julen? thats it.

Därefter blev det en massa julklapps öppning, ska vara ärlig och säga att det är de bästa med julen :D de tycker nog dom flesta, varför inte erkänna? man lägger ju ut flera tusentals kronor på de där klapparna.

Hade inte önskat mig nått speciellt men fick iallafall bla;


  • photoshop paketet, det senaste .  av pappa, taack<'3
  • ny kameraväska , (för liten, ska byta till en STÖRRE) imorron :)
  • presentkort på MONKI 400:- (monki pengar)
  • Presentkort på Belle visage Av moster, hon hade bokat en "brun utan sol" behandlig till mig på fredag, tills nyår :) taack :D
  • Britneyspears nya parfym , ifrån krille :) taackk :)
  • Ögonskuggor ifrån lillbrorsan, krille2,  tacktack<3
  • Presentkort på kicks 600:- ifrån mamms <3
  • pyamas m.m underkläder ifrån mamms o moster
  • Pengaaaaar ifrån farfaar :D  alltid bra , thiihi.
  • En teckning ifrån theo, HHA sötunge.
  • Röda finfina lådor till mitt rum.  ( som alltid är lika stökigt, kanske äntligen kan få lite ordning och reda? )

Ja nu minns jag inte mer, de är säkert nått jag glömt , men tusentaack alla :) <'3

Huu, vad ska jag göra idag? jag har ingen aning, vill inte göra nått heller! Sitta här i pyamas och fixa bilder i ps ? Sen imorgon ska jag ut till birsta med mamma en sväng, lämna igen kamera väskan och byta den, sen hämta ut mina wesc-lurar som jag beställde förra veckan, som jag egentligen skulle fått igår , menmen :)


Ha de bra alla

Puss/B


Av beatrice hägg - 23 december 2007 20:59

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you


<'3

Av beatrice hägg - 22 december 2007 22:13


Hallåj gott folk som fortfarande orkar klicka in på denna snart dammiga blogg. Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på ett tag, och kommer förmodligen inte hålla på att skriva en massa tjoffs här heller, jag vet inte vilka ni är som läser det här heller?  Ser ingen mening med det ,att folk jag inte vet ska sitta o läsa om min vardag, ni som är en del i den vet vad som händer och sker.


Kanske fortsätter att upptadera, då och då , men förvänta er inte att det sker lika ofta som förut :)


2dagar kvar till julafton, så det händer väll att jag slänger upp ett inlägg efter det. 


Merry christmas!

/Bea

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards