Alla inlägg den 3 december 2007

Av beatrice hägg - 3 december 2007 20:25

Ska börja med att tala om för er som glömt bort, att jag hade faktiskt namnsdag igår, tack älskling - du var den ända som kom ihåg, taack :D

Gårdagen spenderade jag i allafall med älskling, alltid lika trevligt :) Var och käkade, gick en sväng på stan . Det var ju julskyltning här i sundsvall igår.


Idag, måndag så ringde klockan runt halv 8, förstod verkligen inte vad det var för nått, varför ringer klockan en lördag? tänkte smarta jag och tänkte i samma stund somna om, då den hemska sanningen slog mig: det är ju måndag! Så det var bara att hasa sig upp med huvudvärk, ta en alvedon och därefter duscha&sminka sig, sen ner till bussen. Det värsta jag vet är hala skor  som man måste trippa ner till bussen med, och när jag säger ner , menar jag verkligen ner också, bara glashala nedförsbackar! snåla hemska kommun, jag ber er här och nu: SANDA MINA MÖRDARBACKAR, tack! Anyway, klarade mig faktiskt till skolan utan något brytet ben! Kom 20min tidigt, så ingen hade typ kommit så gick upp till en dator och läste igenom det senaste skvallret ifrån aftonbladet. 10.10 sprang jag ner och mötte Leeda och resten av klassen, hade svenska med våran favvo lärare. "- han är tamefan yngre än vad jag är" Haha han svär i var och varannan mening! Därefter gick vi bort till hedbergska för att käka PANGkaka, men först så sprang vi på matteläraren, fick igen min matteläxa som jag lämnat in tidigare, fick VG på den :) kändes ju bra det. Vilketfall som helst så var PANGkakan verkligen inte god, men vi käkade glatt ändå eftersom nästa lektion var min favvo : matte! HAHA! nemen matte är inte så hemskt egentligen? Fast.. det blev inte så mycket matte för våran del, satt mest och pratade bort veckans första mattetimme. Fick iallafall veta att vi skulle få vara lediga imorgon, och hur nice är inte det på en skala? 0-10 ? ledig veckans hemska dag, tisdagen, då vi går till 16.20 ! Weei!, men ska ändå till hvfoto för att göra uppgiften med leeda vi fick i fredags, så vi ska väll ner på stan och plåta lite.

När vi väl fick sluta ifrån matten 13.03 gick jag mot äckellodarnavet med leeda, sa hejdåe innan hennes buss kom, fick vänta en stund tills njurundabussen kom,  Helin hoppade även på samma buss, åkte till kvissle och bytte buss där.

Pratade med älsklingen ett tag därefter, min gosis! Längtar så mycket tills på fredag <'3 åker buss härifrån s-vall runt 8 på morgonen, är framme i sthlm runt 12, sen går vi väll på stan innan vi åkr till hotellet som ligger typ nåågra meter ifrån globen :O sen så är de idolfinalen på kvällen då, mysmys :)


Resten av denna dag har jag iallafall spenderat till att färga mitt blondaruffs, blev en aning trött på att vara blond, som josse skrev i en kommentar: våga vara vågad! eller nått i den stilen, helt sant! Så jag köpte hårfärg på lunchen, guldbrun och så här blev resultatet:


Nu får ni ju ursäkta, men bilderna är faktiskt i sämsta kvallite, dom är tagna med inget annat än mobilkameran, 2mp - inte direkt nått att skryta med. Men jag blev iallafall nöjd med resultatet, vilket är huvudsaken? Men kommentera gärna :D


Sitter nu och sjunger till en massa dåliga låtar medans jag väntar på att älsklingen ska ringa, han är ute med lilladam och de verkar ta en eländigt lång tid, jaja bara att vänta! Därefter ska jag nog sova, är alltid så superduper trött på morgonen, usha! Fast imorgon ska jag ju inte möta Leeda fören runt 12, så man får ju värsta sovmorgonen imorron då :D


Ha en fortsatt trevlig måndagskväll

Puss/B


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards