Alla inlägg den 1 december 2007

Av beatrice hägg - 1 december 2007 19:21

Funderar vad jag ska hitta på med mitt blonda trista hår, jag behöver boka en tid hos frissan, toppa igenom håret bla. Men det behövs också antagligen blekas, utväxten ser förjävlig ut - eller tona det i någon ljusbrun färg? Har kikat runt på lite bilder, hittade på agnes carlsson (bild nedanför inlägget) en sån färg kanske? tycker det är riktigt snyggt! Inte för mörkt, utan alldeles lagomt. Vad tycker ni? borde jag fortsätta vara blond, eller våga testa på nått nytt?


Ska även göra en "brun utan sol" behandling, även kallad spraytanning till nyår, http://www.bellevisage.nu/behandlingar.php?page=spraytanning -aldrig testat förut, men de är ju sånt man gör endast om det är nått speciellt eller så, från blek tråkig hy - till en gyllenbrun skimmrad färg. FINT tycker jag!




Av beatrice hägg - 1 december 2007 12:35

1december, redan..  hur kan tiden gå så fort? jag förstår verkligen inte! nej,nej jag gör verkligen inte det! Vilket fall som helst, helg är det igen också. Har precis kommit hem, har varit ut med aftonbladet i kylan, supertråkigt som vanligt, men vad ska man göra? man får ju money iallafall, vilket är bra.. men dom ska man ju lägga på allt folk, har inte köpt än enda julklapp ännu, det lär väll antagligen bli i sista minuten. Duktigt bea.

Igår efter att jag lagt upp de där två bilderna på bloggen så hade vi redovisning i hvtekniken, vi skulle ha gjort en framsida till en tidning + en artikel med bilder osv. Blev nöjd med min iallafall, tur var väll det . Fick skippa lunchen för att hinna t.o.m Jag och Sophie sprang och köpte lussekatter osv gofika haha på pressbyrån, men sen så visade sig att Svante skulle bjuda på fika, ahaha orka inte, men vi fika lite till medans vi gick igenom nya uppgiften, därefter fick vi sluta om vi ville. Satt kvar en stund vid datorn, försökte skriva ut lite tjoffs men datorn ville inte vara min vänn igår, så de shet sig. Ringde älsko som precis skulle hoppa på bussen hit till sundsvall, så fick så vackert vänta på honom :) Mötte josse och angelica en sväng också, ahah josse skulle först kliva på första bussen, men då tvinga jag henne o ta den andra, ne då kom en tredje, så då fick hon ta den ist,för att hon skulle va kvar liiiiite längre! haha! Jaojao, sa hejdå innan jag fortsatte vänta på älsko, tillslut så kom han :D runt halv 4 tro jag klockan allt var. Vi gick till intersport, han skulle kolla efter nå grejs innan vi gick en runda på stan. Blev hungriiiga så vi gick och käkade pizza på den där mysrestaurangen som vi var på med lill adam förra veckan. Vi fick iallafall fel pizza, hahaa dom undrade om det gick bra ändå, o jag ba jaaa visst visst :D hahah men stackars älsko ville inte ha, men fick äta äckelpizzan ändå. naa! dumma mig. Ungen bakom oss även, jag höll på att skratta ihjäl! Hon kanske var 6år eller nått, och hon ba; jag vet vad det heter när två killar gillar varandra.. också mamman försökte få henne att inte säga de, men tillslut skrek hon typ ut över hela restaurangen : det heter bööööög!  - HAHA och jag doog av skratt, stackars mamma alltså. Gick iallafall ut sen, gick en sväng, gick upp för världens snöigaste och brantaste backe typ, och älsko ramlade typ, han åkte ner iallafall - anyway och jag doooooog av skratt :$ AHAHA, man kunde inte ta sig ner för de var så brant, så jag åkte ner på jackan, muahah shitsnyggt de måste sett ut. Va skulle vi ens upp dit att göra? Höll på att frysa ihjäl, gick till statiol, köpte med oss té ut oså mumsgodis .  Var även och fikade en sväng på weinés innan älsko skulle åka hem:( , pratade med hans syrra i telefon när vi satt där och fikade också, pratade en massa om bröllopet m.m ska ju fota då :)

Tog 22.15 bussen hem iallafall efter att älskling åkt hem, höll verkligen på att förfrysa! specci om mina stackars fötter, huvva! Fick även reda på att det var Andreas som fått lämna idol, så då blir det Marie:S  och Amanda man få se nästa vecka i finalen :) Kom hem, såg lite på idoleftersnack innan jag gick och la mig, ringde älsko en stund innan jag somnade. Poff, helt slut.


Vad ska jag göra ikväll? Ingenting, ska bara vara hemma och ta det lungt, mamms och papps ska typ med papps jobb och käka så dom ska vara borta hela kvällen, vilket betyder att jag måste vara hemma med lilltheo. Men de blir väll mys ändå, se på nån film,fixa maat och självklart äääta massor av godis, alltid trevligt att vara med lillebroor.

Ne, nu ska jag käka lite, sen får jag se vad jag hittar på. Ska sätta upp den där superfina röd/vit aktiga adventsstjärna i mitt rum också, eftersom mamma struntade i mitt rum igår, eftersom hon tydligen tyckte det var så stökigt så hon inte kunde gå in dit? hahaha! så ska väll städa lite där också.


Upptaderar kanske senare, eller på söndag.

Puss/B






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards