Alla inlägg den 12 december 2007

Av beatrice hägg - 12 december 2007 19:53

Kikade runt på min bästa väns blogg http://fritz.bloggagratis.se och fann dessa otroligt underbara hörlurar för 500:-  (medlemspris 475:-) och blev lite smått kär i dom här lila: vad tycker ni? kommentera!



Nu är den stora frågan om jag ska beställa dom? kommer jag använda dom tro eller kommer de bara damma i nått hörn? - ne självklart skulle jag använda dem och mamma säger att hon ska betala dom, får dom blandannat i julklapp isåfall, beställer hem dom imorgon isåfall!

Imorgon är det lucia, igen! shitt vad 1år går fort, esteterna ska ha nått lucia grejs som vi ska dit och titta på halv 9 på morgonen, ush va tidigt!


Av beatrice hägg - 12 december 2007 12:37


Hur ser onsdagen ut för min del? Ingen skola iallafall, hade ställt klockan på 06.00, vaknade och kunde verkligen inte öppna upp ögonen, det var totalt helt jävla omöjligt, slutade med att jag var hemma idag, inga viktiga lektioner, förutom engelskan där vi skulle se på film som vi sedan skulle skriva filmanalys på, men det fixar sig alltid.

Så, jag sov iallafall vidare, mamma skulle va hemma ifrån jobbet idag för hon är typ hur sjuk som helst, så vi sov i massor av timmar och när man vaknade så, fika lite och läsa igenom tidningen innan man hamnade här. Laddar ner lite musik,  musik musik, underbara musik, finns det nått bättre? nej, det gör verkligen inte det! Precis laddat ner amanda jennsens version av "look what they've done to my song". Skulle aldrig lyssnat på denna låt förut, men hon gör den verkligen så bra! 

Ska förövrigt försöka hitta min bortsprugna Ipod idag, vart är den? Lyssnar bara på mobilen men ändå, vill väll veta vart den kan befinna sig.


Uuuh vad jag längtar till sommaren, sommaren-08 med fritzzz - kan det bli bättre? nono de kan de inte, sthlm, gf o så mycket mer, längtar verkligen, bort långt långt bort ifrån denna kyla.


Look what they've done to my song, Ma ,Look what they've done to my song...Well it's the only thing that I could do half right, And now it's turning out all wrong, Ma... Look what they've done to my song

http://www.youtube.com/watch?v=x2R8-eUJzd4&feature=related , ska hon inte få ett skivkontrakt snart eller? vi väntar, vi väntar..






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards