Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

080114- Måndag.

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.


I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrika på svante som försökte fatta vad felet var, slutade med att han fick ringa till hur många repratörer typ som helst. Dom skulle inte komma förens typ mitten på dagen, ooh. Men jag var ju inte den ända som inte fick ut sin bild ur den där krångliga skrivaren som aldrig vill oss väl!  Drygade runt lite tills dom kommer springande med min bild :D wihi! Ja så jag kunde göra då, hade kommit på värsta idèn! me lite hjälp av H&M, haha!  Aja, resultatet av mitt schygga tryck finns nedanför (en bild).

Då vi städat undan alla färger o kasta av oss "doktor" rockarna så var de då lunch, men då drog jag hem istället, hade helt glömt att vi skulle på de där kamera/foto utställningen 12.30, o jag som hade bestämt me krille att möta han i stan lite senare oså skulle jag hinna hem innan, så jag struntade i de där, vilket sophie också gjorde.  - känns ju lite bättre.

Åkte hem, käkade, duschade osv innan krille ringer och undrar var jag är nånstans, då var klockan runt 3! och jag trodde bussen vi skulle ta från sundsvall skulle gå 4 men icke icke, den gick då om 5min! HAHA! klant jag, så vi fick så vackert ta den bussen som gick då istället, äcklit less på att åka buss asså, även våningsbussarna! haha!

Väl i kramfors då, så hoppade vi av i deras lilla lilla stad, pappa edlund hämtade oss o vi åkte hem till dom. Satt en stund vid datorn innan krille ville ut och köra skoter så vi gjorde det då, han körde och jag var mer rädd än utöver de vanliga, skrek hela tiden. Specci när vi körde mitt i svarta skogen bland en massa träd o grenar, o man såg ingenting.. Huuu var livrädd, seriöst de var nog en nära döden upplevelse.   Sen iallafall åkte vi bort till hans super* mormor o super morfar som satt och såg på tv. Vi satt där o pratade me dom en stund o drack festis och kollade in deras antika dataskärm, haha:D Vi sa hejdåe till dom och åkte tillbaka. Slog igång någon gyllene tider konsert film ifrån ullevi osv, allsååång! haha! kollade på den innan vi tröttnade att se den inte allt för svettiga gessle.  Vi värmde kycklingpizzor o kikade på "chao bella" , på min begäran ytterligen. Vi brände förövrigt dom där pizzorna, hade ställt klockan på 8min och när vi kom ner fö att ta ut dom så var dom i princip kolsvart, men vi käka dom ändå, ja iallafall några bitar haha:D , fick skölja ner med pepsi.

Såg på den filmen, och sen var jag dö trött. Krille slog igång nån annan film som han satt o kollade på medan jag sov. Vaknade sen o såg att han satt på en stol o sov:O ahah fick skaka om han fö att han skulle vakna, helt off :O stackarn.

Sen somna vi iallafall om, efter att ha pratat en massa.

Runt 9 eller nått (:O) värsta tidigt blev jag väckt, hade typ inte sovit många timmar alls, tröttt.  Vi fikaade lite o läste igenom tidningen innan vi ringde till lill-ådam som kom omkring 12. Vi gjorde våfflor, krille gjorde smeten o jag fick gö resten,  men dom ba klagade :( "de står på förpackningen att de ska vara FRASVÅFFLOR, inte nån geggaa"  buguu man ska ju faktiskt inte bränna dom, jag skyller på smeten att de va fel på den som gjorde allt till nå klister. Men vi käkade ändåå, någon iallafall.

Därefter skulle jag ta bussen till s-vall o dom skulle till h-sand, så vi tog den som gick runt 14.20 .  


När jag väl var tillbaka till s-vall, efter att ha sovit hela bussresan från h-sand  så väntade pappa utanför centralstation på mig. Vi åkte hem, jag slängde mig in i duschen innan vi skulle käka middag.

Gjorde inget specci den kvällen, prata i telefon o satt framför photoshop :)


I söndags gjorde jag inte mkt alls, var ut och jobbade först, finfina vädret tillåmed :D alltid ett plus! Gick faktiskt riktigt bra.   Sen hände de väll inte alls mycket, latade sönder ungefär! huva, inte bra.


Idag började jag 12 iallafall, blev väckt utav en massa msn runt kvart i 9, hade ställt klockan på halv 10. Hmhm:/    Aja, gjorde mig iordning, duschade oså innan jag leta rätt på mina hörlurar och halkade ner mot bussen som kom typ på en gång ;D Runt kvart i 12 var då jag, helin och natta vid hvfoto,  mötte alla andra där vid cafet, o de var då alla hantverks 1;or , foto, mode/design o inredarna.  Vi delades in i grupper o fick nån väldigt konstig uppgift, som jag inte ens kan förklara. Aja fick dra därefter.  Tänkte vänta på att mamma skulle sluta men de va typ 1timme kvar, så tog bussen. O när man precis kommit hem ringer hon "äruu kvar i stan?"  haa-haa.   Käkade lite innan ja slängde mig framför tv'n o tyyp sooov.. ush va trött jag är hela tiden, o vintern gör de ju inte bättre om man säger så.


Nu orkar jag inte skriva ett ord till, nu ska jag tjocka i mig hallonpaj som mammsen just ha bakat, nammi! sen få jag se vad det blir!


Ha en fortsatt bra kväll! Puss / Bea


 
 
Ingen bild

Krillish

14 januari 2008 22:27

HAHA jaa du:D...Fredag;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Av beatrice hägg - 8 januari 2008 21:11

Tisdag,tisdag - ooh jag vill att det ska bli helg! På fredag blir det kramfors, åka skoter m.m med adam och krille till lördag :) trevligt värre.   Jaja, tisdag var det bara iallafall så ska väll ta och skriva om denna dystra dag. Vaknade med ett ry...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards