Direktlänk till inlägg 30 december 2007

071230

Av beatrice hägg - 30 december 2007 22:33

2007 börjar lida mot sitt slut, huhu. Iallafall, dags att upptadera min lilla blogg, idag med - text!

Imorse skulle jag ut med aftonbladet var det tänkt, för er som inte vet så jobbar jag för dom då. Tidningstransporten kom, och jag drog ut i hyffsad god dit, en hel halvtimme innan jag bruka bege mig ut. Till min stora fasa var det glashalt ute, eftersom det snö/regnat dagen före så ja, det var bara is!  Efter att ha ramlat ett x-antal gånger gav jag upp, ja gav upp! första gången. Jag drog hem, väckte mamma (varför?) sen duschade jag efter att ha pratat med krille en stund på msn.

Drog in till stan därefter, skulle då ta bussen till härnösand,, det var våningsbuss t.o.m - HAHA! krille som gilla dom.  Jaja, lyssnade på musiik hela vägen dit upp där krille väntade, vi drog till donken - han skulle käeka. Därefter skulle vi gå till louise o johan dåe, supeeer kallt!, säger jag bara.

Måste bara tillägga att vi såg lilladams mcflurry burk , HHA! ointressant o veta men iallafall!

Iallafall, vi hittade till dom tillslut. Satt o pratade om alla bilder jag ska ta imorgon då, om jag inte skrivit detta tidigare så ska jag fota deras bröllop imorgon, huhu:D  kikade på lite bilder ifrån olika kataloger m.m   så nu gäller det imorgon då :D första fotojobbet förövrigt, inte liten grej heller man fått i uppgift o plåta:O

Därefter gick jag och krille ut med Sudden, sötaste vovven , med adams lockar. haha:D  Var ute och gick nån timme, då vr klockan runt hm 18.00 kanske? innan dom ringde o undra vart vi var, då traskade vi tillbaka. Gick förövrigt på nån mörk stig mitt ute i skogen typ, o krille höll på o skrämmas hela tiden :( buhuhu... hhaaha! Jag och sudden skulle även gifta oss på nån trappa vid nån kyrka som vi var vid, meen.. jag fick ingen puss av han :( den fick ja ta själv om ja ville ha nån!  HAH<3


Ja, vi hann inte så mkt mer än tillbaka innan vi var tvungen att dra till bussen, johan skjutsade oss i hela 110km/h , eller kanske inte riktigt :) Krille ville åka till sundsvall och ta bussen därifrån till kramfors ist, så han fick väll de då:O  Bussen gick runt 8 därifrån o innan sprang vi o köpte donken-burgare o cola som vi käka på bussen, hahaa även busschaffisen; aktaaa drickan! ehm öh .

Sen blev de väldigt tråk o ja vi skulle ringa, ringa, ringa. ja mer kan jag inte skriva här, hahaaha ni får fråga, asså jag har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv tro ja, eller jo när jag o linn satt på kebabcity o hon öppnade sin present i från bowling-fisken . asså, huuu jag dog :O


Anyway anyway, tillbaka i sundsvall då, jag hoppade på min buss som gick kvar över medan krille fick så vackert stanna kvar o vänta på sin som gick liite senare.  Papps hämtade mig där vid bussen sen, åkte hem och dog en stund i soffan. - Jag är sååå trött, ska nog gå och sova snart, packa väskan o så där tills imorgon.  Runt 11, halv 12 ska jag va i stan, möta allihop = CO  oså ska dom fotas där i trappan på knaust innan vi åker till h-sand, o ja osv,osv.  Jag längtar redan nu tills man får sova, slår vad om att jag lär dö efter morgon dagen, komr va helt slut. 


Upptaderar igen någongång nästa år :D 

Gott nytt år allihopa!

Puss/B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.   I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrik...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards