Alla inlägg den 10 december 2007

Av beatrice hägg - 10 december 2007 21:55

( jag tror det är ) den seriöstaste bild jag har på mig och linn, vi försökte iallafall skärpa till oss, men det är inte så lätt alla gånger!


Av beatrice hägg - 10 december 2007 18:31

Av beatrice hägg - 10 december 2007 18:08

18.08 är klockan, det är måndags eftermiddag, eller ja kväll kanske det till och med är.. vilket fall som helst så sitter jag här, rakt upp och ned! Orkar inte göra någonting, är så trött! Fast jag borde egentligen skriva bokrecentionen, men men ska väll börja efter att jag skrivit dagens upptadering av bloggen.

Igår kväll pratade jag med krille i telefon till klockan var runt halv 1, försökte också desperat hitta kameraladdaren utan att lyckas, ack! hittade den 1timme innan ja skulle springa till bussen på morgonen, hann ju ladda en stund iallafall!

07.20 ringde iallafall min mobil, eller en låt började spelas.. stänger fort av mobilen, hinner knappt reagera att det var det där ljudet som skulle få döda mig att vakna till liv igen efter ett par timmars sömn. Gjorde mig iordning, fikade,sminkade mig och plattade håret, satt upp det i en hemsk knut på huvudet innan ja fick skjuts ner till bussen av pappaa. Satt en stund vid datorn med sophie, fick även beröm för min nya hårfärg :D anyway, satt där tills sv-lektionen började. Fick en ny uppgift, ska leta reda på en dikt, analysera den och läsa upp de inför klassen - asså hallå, dikter fanns det inte nått annat man kunde analysera ist? huvva.. Hade betygsnack därefter, hade G på första uppgiften vi lämnade in för länge sedan, sen MVG på rapporten, sen har jag då bokrecentionen kvar att lämna in, och även renskriva filmanalysen. Han sa iallafall att jag kunde få ett riktigt, riktigt bra betyg .. wei, alltid kul att höra!

Därefter vandrade vi bort till hedbergska för att käka, nå kycklinggrejs, B-variant offcourse.. Därefter var de dags för veckans första mattelektion! Haha, gick ju bra de - slutade efter 1timme och då var klockan runt 13.

Vandrade ner mot stan me leeda o soffe, gick runt och letade efter julklappar, har faktiskt köpt ett par stycken nu, men det återstår fortfarande till ca 5pers, huu!  Bussen hem därefter, pratade även med krillish en stund tills jag var hemma. Käkade därefter då, sen dess har det väll inte hänt så mycket? skickat över bilder sedan nobelfesten till johan, så nu är de så dött, och de kan väll likagärna fortsätta vara det tycker jag.


Imorron då? Blir ju skola först då till nästan halv 5, sen kommer Linn och vi ska ta nå bilder på oss i studion osåvidare, trevligt trevligt, sen ska vi väll vandra ner på stan och käka, innan det blir träning.


Glöm inte att kommentera mina bilder på bilddagboken http://musiikberoendee.bilddagboken.se


Puss /

Bea

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards