Alla inlägg den 13 december 2007

Av beatrice hägg - 13 december 2007 19:40


Hv-programen hade en alldeles egen lucia, klatshigt eller vad? Inte så snyggt redigerat av mig, men vadå det duger i krig!


Musik-Esteternas lucia..


Hittade ingenting annat än Té, så det får väll duga! Allt duger i krig.


Ganska mysik historia lektion egentligen, försöker iallafall läsa igenom kappitlet men det gick väll sådär =D



Av beatrice hägg - 13 december 2007 14:59

Vi fick iallafall börja matten tidigare, så vi fick sluta runt 12, härligt härligt! Fick även reda på att vi är ledig imorgon, huvudsaken vi lägger in uppgiften på servern (bild&form) och hantverkstekniken behöver man ju inte komma till, huvudsaken man är klar till redovisningen på tisdag, härligt! Men ska nog med sophie hit till hvfoto ändå för att göra klart inför på tisdag.

Sen vi slutade har jag lagt ner ganska mycket tid, närmare en 2timmar (MINST!!) på denna bild, som är en av bilderna jag tänkt lämna in:



Nån som kan gissa vilket person det är ? Skriv svaret i en kommentar!

Ne nu ska jag kila bort till bussen, ska hem och käka, lunchen utblev så är döö hungrig.


Puss/B

Av beatrice hägg - 13 december 2007 09:37

Godmorgon gott folk, ni som är vaken och läser detta. Vad är klockan? runt 09.40 och är supertrött, idag är det lucia, har precis kommit ifrån hedbergska och sett esteternas luciatåg, fint fint, man blev verkligen mer trött än vad man redan var!

Imorse hade jag ställt klockan på 06.00, motvilligt klev jag upp och sminkade mig, lockade håret lite och därefter slog jag igång tv'n och kikade på lucia där medans jag fikade lite, lussekatt blev det osåntdär onyttigt, men det är ju faktiskt lucia idag. Därefter tog jag på mig min mysjacka och halsduk med musik i öronen medan jag fick skynda mig ner till bussen där jag mötte angelica, kom precis så man hann med den, tur de.

Josse hoppade även på i vapelnäs, så då hade man nån att gå med bort till hb med, väntade även med hon,frida på att stina skulle komma med bussen.  Sen så gick vi bort i kylan, dom fortsatte mot åkersvik medan jag gick till hedbergska för att möta Sophie, som så vackert satt och väntade, Leeda kom kort därefter med. Satt där och lyssnade på esteterna osv,det var slut efter ca en 30min och då var klockan runt 09.. och nästa lektion - historia börjar 10.10 , ganska surt, inte sant? Vi slipper engelskan idag med, härligt! Skulle ha suttit i språkstudion typ.. Anyway så börjar sista lektionen 13.00 , ska väll höra med Agnes om vi får börja tidigare istället, jobbigt att behöva vänta så länge!


Vad händer idag/ikväll? När jag kommer hem ska jag väll antagligen börja skriva på bokrecentionen som skulle vara inlämnad för hmm? ganska länge sedan, vilket är veckor. Sen vet jag faktiskt inte, theo ville att jag ska hänga med mamma och pappa o se när han har sin lucia grejs på skolan, men får se, kan ju va trevligt det med, lillebroor <'3   - men får se om jag orkar stå där och frysa, det är ju ute! BRRR.


Men huu vilken dryg blogg detta blev, får väll skriva senare ikväll o jag har nått vettigt att komma med.


Ha en bra luciaa allihop, pusshej /B 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards