Direktlänk till inlägg 25 december 2007

071225

Av beatrice hägg - 25 december 2007 12:37

7månader tills jag fyller 17... 3år sedan tsunamin ... och en dag efter julafton, det är juldagen.


Härligt att vara ledig idag, skulle egentligen jobbat extra, eller ja man hade chansen till det dom här röda dagarna nu i jul/nyår, men ack jag tror jag skippar de iår.  Sitter just nu i min söta "hello kitty" pyamas jag fick av mamma i julklapp igår, haha aw! och ser ut som ett troll i håret efter lockarna.

Orkar inte skriva så mycket om igår, min moster och mormor kom hit, inte allt för många men alldeles lagomt mysigt, man ska inte vara för många. fikat, sen såg en stund på kalle, eller ja, jag såg bara dom första 5minutrarna, eftersom jag är så grymt less på att se samma visa varje år. sen ätit en massa julmat, så otroligt GRYMT less på de med,  jag gillar inte julen? thats it.

Därefter blev det en massa julklapps öppning, ska vara ärlig och säga att det är de bästa med julen :D de tycker nog dom flesta, varför inte erkänna? man lägger ju ut flera tusentals kronor på de där klapparna.

Hade inte önskat mig nått speciellt men fick iallafall bla;


  • photoshop paketet, det senaste .  av pappa, taack<'3
  • ny kameraväska , (för liten, ska byta till en STÖRRE) imorron :)
  • presentkort på MONKI 400:- (monki pengar)
  • Presentkort på Belle visage Av moster, hon hade bokat en "brun utan sol" behandlig till mig på fredag, tills nyår :) taack :D
  • Britneyspears nya parfym , ifrån krille :) taackk :)
  • Ögonskuggor ifrån lillbrorsan, krille2,  tacktack<3
  • Presentkort på kicks 600:- ifrån mamms <3
  • pyamas m.m underkläder ifrån mamms o moster
  • Pengaaaaar ifrån farfaar :D  alltid bra , thiihi.
  • En teckning ifrån theo, HHA sötunge.
  • Röda finfina lådor till mitt rum.  ( som alltid är lika stökigt, kanske äntligen kan få lite ordning och reda? )

Ja nu minns jag inte mer, de är säkert nått jag glömt , men tusentaack alla :) <'3

Huu, vad ska jag göra idag? jag har ingen aning, vill inte göra nått heller! Sitta här i pyamas och fixa bilder i ps ? Sen imorgon ska jag ut till birsta med mamma en sväng, lämna igen kamera väskan och byta den, sen hämta ut mina wesc-lurar som jag beställde förra veckan, som jag egentligen skulle fått igår , menmen :)


Ha de bra alla

Puss/B


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.   I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrik...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards