Direktlänk till inlägg 22 november 2007

Torsdag.

Av beatrice hägg - 22 november 2007 16:31


Torsdag eftermiddag nu, det har blivit kolsvart ute redan! Snart har ännu en skolvecka gått, härligt! För min del har det bara blivit - plugga,plugga och återigen pluggat! Så de känns väldigt bra nu när proven m.m är borta. Har dock bokrecentionen kvar, men ska väll göra bort den snart också.

Imorse tog jag bussen in till stan med angelica, träffade även josse så pratade med henne tills hon skulle hoppa av. Väl i stan så är det 3fula gubbar som klätt ut sig till den här reklam gubben för mediamarkt, HAHA! Mötte Helin och Natta, vandrade mot hemska kulturmagasinet där vi skulle möta resten av klassen. Lärarna var en aaning försenade, men sen så typ ja, satt vi där? letade fakta m.m om medeltiden, mkt intressant - inte :) typ alla ville dra efter en 15min så lärarna elr, vikarierna blev helt full i damp.. stackarna.  Vi drog och skulle käka på hedbergska, så komr vi dit, till får fasa får vi upptäcka att den såkallade pizzan som vi skulle få idag, hade omvandlats till -GRÖT! finns det nått hemskare än gröt?. Engelskan började en halvtimme senare så det blev inte direkt nån lång rast, men jaja. Såg klart filmen, hade inte sett början eftersom jag "råkade" sova över i tisdags. Heemska film, minns inte vad den hette men satt och kolla ner i halsduken hela tiden! - yes, thats me! Fick sluta sen, vandrade bort till hv-foto, satt en stund vid datorerna.. typ alla 9or har varit och kollat på massa program därborta då, bla hvfoto, träffade även sandra där i tisdaags :) älsklingsvännen, saknar dig så sjukt mycket!  Hade matte 13.15 iallafall, jag och sophie jobbade som nå dårar, vi satsar på vg på nästa matteprov! det har vi bestämt, och så ska det bli :D

Gick runt på stan efteråt när vi slutat, leeda och sophie skulle ta nå pressbilder, hade redan fotat min så jag var redan klar.  Gick runt där kanske nån timme, innan jag tog njurundaa bussen hem med ewe. 

Japp, det var väll det som hänt hitills idag?, vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, men nått lär det ju bli, eller?

Imorron ska jag iallfall vara med älsklings krille och lilladam, som ska komma till s-vall :D ska kanske ut till birsta en sväng, bowla o sen kanske bio:) får väll se, mys iallafall :) Upptaderar väll då.


pusspuss / Bea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.   I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrik...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards