Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av beatrice hägg - 11 oktober 2007 20:32

Jag velar och jag velar.. bloggagratis.se är en favorit, helt klart så kära läsare jag är tillbaka! http://www.musiikberoende.bloggspace.se  ne, det var inte min grej.

Ska lägga in lite bilder osådär när jag har tid.

Vad har jag gjort idag? samma som igår, och dagen före det osv, osv.  Vaknar, gör mig iordning, går till bussen, nå lektioner , sen hem osv, men såklart de viktigaste, pmk - prata med krille <'3  weiwei, haha man blir aldrig less på att prata med han? och skulleman de så kan man alltid sjunga james blunt- 1973 , oh favvo låt just nu. Hela historialektionen idag lyssna jag på den, om och om igen.

http://www.youtube.com/watch?v=A7Cd5LwV6eg


I would call you up every Saturday night And we'd both stay out 'til the morning light And we sang "Here we go again." And though time goes by I will always be in a club with you in 1973 Singing "Here we go again."


  Skulle egentligen plugga ikväll hade jag tänkt, samma som jag tänkte igår då, men det blir ju bara inte av.. Prov för G-delen på måndag, kan de men "man kan aldrig plugga för mycket" Såå ska väll försöka plugga lite på söndag istället. Vad händer i helgen förövrigt då? Imorron, ta de lugnt väll, ladda inför morgondagen då de är match i umeå, laddad till tusen nu! nu jävlar, jag åker inte ända dit för att sedan åka hem som en förlorare, NONO! Synd bara att ja var och spelade i 2timmar i tisdags, svinont i fingrarna, så får se hur det går . Yes, bowling är en sport för dig som inte kan få in de i din lilla trånga skalle.   Nu ska jag pmk innan det är dags att sooova<3  wei det bästa med hela dan liksom, att få sova efter att ha pratat i flera timmar me krillish, muhaha<'3  Upptaderar förmodligen imoron . Puss/B


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards