Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av beatrice hägg - 12 oktober 2007 22:50



Somnade på soffan igår efter att ha sett en beck film och pratat med krillish en stund, söten somnade nästan i telefon. 

Vaknade kanske runt halv 7, fick skynda mig att göra mig iordning innan jag åkte med mamma mot stan och vandrade därefter mot foto. Bild första lektionen då, börjar med att läraren säger att vi kunde ha kommit runt 9 istället eftersom hon skulle på nått möte eller nått? men hon "glömde" att maila oss om det, suck. Anyway, gjorde klart min fula parafras innan jag och sophine tog lite bilder för kommande uppgift, la in dom i photoshop o fixa till dom, men ack så fungerar inte skrivaren - som vanligt? damn.  Lunch iallafall runt 11? drog ner på stan för att ta om de där 3bilderna på "okända människor" , frågade en mamma om ja fick fota hennes söta unge, o de fick ja då  ,naw blev så fina bilder, sen nån bild på nån gammeltant också ringde jag ML som ställde upp på en bild:D blev jätte bra när jag skrev ut dom i svart/vit . Såå nu hänger dom på väggen, fint.

Drog till hedbergska sedan med milla, mötte carro och jonna där, ahah alla 3;or hade gjort massa tårta o grejs, som vi sedan fick käka(A) haha! Drog en sväng mot stan därefter, sen : hem.


Vad har hänt sedan dess då? Pmk såklart, även att han ska till svall imorron då, när jag ska till umeå? suck för det, vill inte åka dit längre? dels för att jag hittar inte min ipod, ye visst har mobilen men batteriet lär väll dö på en gång eftersom ja lär ska smsa massa me soet med, men jaja ska leta vidare , sen duscha o sedan sova! Har även sett idol ikväll, starkt jobbat.. missade ju förra veckan så tog igen det nu liksom.  Vem var bäst ikväll? daniel kanske? eller marie, faktiskt. Anyway, kommer aldrig hitta ipoden om ja fortsätte blogga här, fattig blogg .

Upptaderar kanske imorgon om jag hinner efter att jag kommit hem .

Puss/B


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards