Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

Tisdag.

Av beatrice hägg - 16 oktober 2007 12:24


Blir ett kort inlägg idag, inte mkt att skriva.. Sitter just nu på lektionen, eller ja kan man kalla det lektion? ingen lärare och typ inga här.. vi får dra hem när vi vill, Så duktiga som vi är så har vi eget ansvar.. hahaha!

Åkte med mamma till stan imorse, mötte även "bowling" camilla som var på väg till jobbet elr nått (:  Hade iallafall engelska första lektionen, hann precis hmm! Kom även på att jag glömt min kamera, som jag verkligen hade behövt idag, men jaja! trött och less + att man skulle ha engelska.. kan det bli så mycket värre liksom? fick iallafall sms från soet <3 blir lite gladare. 

Sen har vi suttit där på foto helt upp och ned och redigerat lite bilder som ska visas upp för läraren, men eftersom alla ska skriva ut samtidigt så får skrivaren damp och de tar därför 110år för en bild att skrivas ut, alla är sur.  Ser nu att dom håller på att byta ut den där gammel skrivaren mot en supercool ny, wow grattis, prisa gudarna! hoppas den fungerar bättre..

Hade lunch nyss, vandrade bort med M och käkade , äcklig mat och äckligt mycket folk. Såå vad säger man? Sen så ringde min soet, du, vad var det jag sa? skulle  de inte gå bra? vavava:D:D <3

Har iallafall hantverksteknik nu, får dra när man vill.. slipper histora lektionen också, väldigt nice. 

Vad händer idag? Plugga.. engelska:/ läxförhör på hur mycket som helst imorgon. Gick inte så bra förra veckan så måste ta igen det nu.. jag måste! Men ska väll också försöka hinna med att pmk, (thihiiii<3) men de få ja allt se (smått sur,du vet vad jag menar.. svikare..) haha neeejje då :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.   I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrik...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards