Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

Rubrik saknas inte alls..

Av beatrice hägg - 21 oktober 2007 20:56

Kan ju inleda denna blogg med att berätta att jag är medveten om att jag inte bloggat på ett bra tag, inte funnits tid eller ork till det men nu så är det dags, det är söndag och det är slutet på v.42


Känns ganska meningslöst att försöka minnas tillbaka vad som hänt de senaste dagarna, det har ju varit skola,skola och skola såklart, men också en massa pmk<3

Igår då? lördag.. hmm jag jobbade då, ganska vanligt eller? Börjar på att bli starkt less på dessa hemska tidningar nu, visst det är bara att sluta om man inte vill eller orka jobba för dom mer, men efter 3år.. mja jag vet inte.. Anyway, sen åkte jag och mamsen ut till birsta en sväng, lämnade igen mina dojjor som ja köpte förra månaden, dom hade blivit helt :S ja va säger man, fick iallafall mina pengar tillbaka. Letade vidare och köpte en jacka på stadium, (bild nedanför) ,myspys tycker jag, en everest som gick på hemska 1200 spänn. Hmm! Därefter dessa stövlar från wedins för sågott som 600;- , som hittat! Därefter en massa annat tjoffs, ny myyshalsduk o nya smycken. (slänger även in en bild på min kära kuvertväska, även kallad "kappsäck" av én viss person, haha.

 även denna plattång ramla ner i brevlådan i torsdags, som jag beställt från aftonbladets poängraket för 600poäng.


Var annars bara hemma, pratade typ i telefon hela kvällen ?=) gissa med vem? nä de kan ni inte, haha:) sötgosen såklaert .


Idag, söndag så var jag så illa tvungen att vakna halv 7, eftersom det var match klockan 10.. Så när man kommer dit då så säger dom "men vi trodde inte att du skulle komma, eftersom du gjort illa fingret m.m" jahapps, lite sur man blev, men skulle byta av med josse/linn . Redan när vi testade slå nå slag innan vi skulle börja så börja cp fingret dampa - igen! Så hann inte spela mer än nå slag innan linn fick byta av, så jvla sur o less, men första serien dom spelade, shitpomesfritz, strikar hit och strikar dit, så jävla stolt över er, mina tjejor det! Ja fick ju sitta och skriva resultatet åt dom jag med mitt cp finger, haha fick skriva många X -den serien! wohoo, me like. Nästa månad 16-19 så bär det ju av till kiruna,boden och luleå, men ska jag me dit? öhm känns ju som att man kan fet glömma det, men får väll se hur de blir! hoppas,hoppas..10-10 slutade det iallafall, mjaomjao det är braaa brilliant!

Åkte hem därefter, pratade me krille i typ hela 2timmar :O maha underbarastee<33 , sen har de väll inte hänt så mycket mer, varit ute en sväng osådär, köpt vindrutor/vindruvor , maha :) Väntar nu tills soet ringer, om sådär en halv timme, sen så ska lillbea tååååva! Skola imorgon, sista veckan nu innan lovet! härligt!, en vecka går fort!


Upptaderar så snart jag kan igen,  puss/B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.   I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrik...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards