Direktlänk till inlägg 5 december 2007

071204 & 071205

Av beatrice hägg - 5 december 2007 19:07

Igår(tisdags) så började jag blablabla, tänkte jag skriva men kom på att jag var ledig igår, just ja! Men blev väckt av mina -kära- småbrorsor runt halv 8 som dundrade runt utanför mitt rum, smått irriterande! sen när alla hade dragit var det bara jag och tinos kvar hemma. Satt vid datorn en stund, innan jag fikade och läste igenom tidningen i hela 40min, inge stress här inte! Gjorde mig smått iordning, tog med mig "kappsäcken" och kameraväskan och gick mot bussen i halkan. Runt 12 så mötte jag Leeda vid datasalen, tog lite fula bilder med fulprogramet på macdatorerna, vad heter programet? jag vet inte. Anywaay, så drog vi ner till stan - helt utan inspiration! De gick iallafall sämst, gick nå vänder igenom stan och tillbaka utan att riktigt veta vad vi ska fota. Fick i uppgift förra fredagen att plåta "genrébilder" , inte allt för lätt vill jag lova! Såå det blev inte så mycket plåtande, vi köpte med oss fika och gick tillbaka till våra kära datorer, där vi tillbringade hela dagen fram till runt 16.00 med att redigera bilder i ps, osv. Fixade bla en bild till josse, som hon skarpt gillade. haha:D

Sen bar det av hem en sväng, käkade och bytte om innan josse o hennes papps kom och hämtade mig runt halv 7, sen bar det av in till stan - bowlinghallen. Dags för att spela ett par serier, sen att träffa Linn :D bästa vännen <'3 Alltid lika mycket gapskratt den första timmen vi spelade, specci när Ida hade med sig en "Grön-sak" , höll på att dö av skratt, josse och linn likaså! Bild på denna "gröna-sak" finns på Linns blogg http://www.fritz.bloggagratis.se - säger bara hahaha! Ida gick och slog på stackars josse med den där "latmasken" som hon själv kallade den.

Spelade iallafall till 21.00 då pappa kom och hämtade mig och josse + 4kassar med äckelsalami som vi sålt.

När jag kom hem så pratade jag en stund med älsklingen som vanligt, innan jag duschade och slog igång en film. Somnade kanske runt halv 1 eller något sådant.


Efter inte så många timmars sömn som jag skulle behöva så ringde klockan på mobilen 06.10 , varför just 10min över är en bra fråga. Gjorde mig iordning, innan jag åkte med mamma in till stan, höll på att somna i bilen .. så det var heemskt att behöva gå ända ifrån tågstationen till "hv-huset" eftersom mamma inte hade tid att skjutsa dit, hon som alltid kommer iväg så sent så kommer hon försent till jobbet? smartit. Det var iallafall helt dött där, en halv timme innan vi skulle börja så satt vid datorn i mörket, hahah! innan resten av klassen kom. Svenska och matte stod först på schemat, därefter engelska och idrott. Hahha vi höll ju på att garva ihjäl på idrotten, körde nån lek, och alla bara krockade med varann och slog huvuderna. HAHA! Anyway, gick till bussen sen, tappade mobilen i slasket , meen tror att jag hann rädda den! Haha! Pratade med älsklingen en stund osv.  Sen jag kom hem har väll inte hänt så mycket? Ska snart slänga in en massa tvätt i maskinen, därefter vet jag inte?

Imorgon är det iallafall sista skoldagen för den här veckan, weei! slippa fredagen, har ändå inte plåtat klart bilderna som ska vara klar tills på fre, får se om jag får läge att ta dom i helgen då ist och redovisa på tisdag.


Hinner säkert upptadera imorgon också, sen så skriver jag väll på lördag eller söndagskvällen när jag kommit hem, ni får ju gärna ringa eller sms;a :)


Om jag inte skriver imorgon, så ha en bra helg allihop  :)

Puss/B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice hägg - 24 januari 2008 21:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/rockbjornen2007/article1690326.ab...

Av beatrice hägg - 19 januari 2008 15:44

  Byter blogg till tjejsajten.se , alltså http://musiikberoende.tjejsajten.se .   Ja, de finns alltså inte så mycket mer att säga här, än hejdå bloggagratis.se       ...

Av beatrice hägg - 14 januari 2008 18:46

Nu ska jag äntligen ta tag i bloggandet, bäst ja börjar på en gång.   I fredags gjorde vi då screen tryck, vi började halv 9 om jag inte minns fel, skulle skriva ut bilden på mina hörlurar, och då ska skrivaren självklart inte fungera! Blev att skrik...

Av beatrice hägg - 13 januari 2008 00:06

Kan ni tänka er att tröjan jag har på bilden har jag designat alldeles själv! okej, fick kanske lite inspiration ifrån en thirt ja sett på H&M's sida, men whatever! I fredags gjorde vi screen tryck, vi fick ta en bild vi fotat och göra så här då...

Av beatrice hägg - 12 januari 2008 23:58

Av någon konstig anledning snackar jag och Sophie om tårtor, hu vi är så hemskt normala! Vi kom överens om att det måste var jordgubbar på den, annars är vi inte med! sophie säger: tur du ha då som fyller år på sommaren, då kan du ha riktiga jordgubb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards